Tässä on UKK-osio:

Vastauksia usen kysyttyihin kysymyksiin…

 

Tarvitseeko minun rekisteröityä voidakseni tilata?

Ei tarvitse. Tilauksen voi tehdä ilman rekisteröitymistä täyttämällä tilauksen vaatimat tiedot.

Miten toimitus tapahtuu ja mikä on toimitusaika?

Yleisimmät toimitusaikamme ovat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen 3-5 arkipäivää, riippuen tuotteesta.

Tapauksesta riippuen tilaamasi tuotteet saatetaan toimittaa useampana lähetyksenä. Saat sähköpostiisi tiedot toimituksesta.

Mikäli tuotetta löytyy Kissanpäivien varastosta, tuote on noudettavissa myymälästä tilauspäivänä. Näissä tapauksissa asiakkaaseen ollaan yhteydessä kun tuote on noudettavissa.

Voinko seurata lähetyksen kulkua?

Kyllä voit. Kun tilaus lähetetään, saat sähköpostiisi seurantakoodin jolla voit seurata lähetyksen edistymistä.

Voinko noutaa tilauksen itse ja säästää toimituskuluissa?

Kyllä voit.

Valitse toimitustavaksi ”nouto”, ja nouda tilaamasi tuotteet myymälästämme, Lemmikkihoitola Kissanpäivien toimipaikasta Helsingin Pajamäestä.

Sinuun ollaan yhteydessä kun tilaus on noudettavissa.

Koska lemmikkihoitolassa otetaan aina huomioon eläinten hyvinvointi, sovimme asiakkaan kanssa tarkan noutoajan, jotta voimme välttää eläinten turhaa stressiä.

Mitä maksutapoja on käytettävissä?

Korttimaksaminen: Visa, Visa Electron ja Mastercard.

Lompakot: MobilePay, Masterpass ja Pivo.

Verkkopankit: Nordea, OP, Danske Bank, POP Pankki, Aktia, Säästöpankki, OmaSp, S-Pankki, Handelsbanken ja Ålandsbanken.

Lasku ja osamaksu: Jousto.

Voiko tilatun tuotteen palauttaa?

Kyllä.

Jos kauppa perutaan, tavara on palautettava viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä osoitteella Dream Machine Oy, Poutamäentie 7 E, 00360 Helsinki. Palauttajan on tarvittaessa näytettävä toteen, että tavara on palautettu määräajassa, esimerkiksi palautuskuitilla.

Palautettavan tuotteen on oltava alkuperäisessä kunnossa.

Palauttajan on maksettava palauttamisesta aiheutuvat kustannukset. Näitä kustannuksia ei makseta takaisin palauttajalle.

Palauttaessasi tuotteen, liitä siihen mukaan nimesi ja yhteystietosi, kopio tilausvahvistuksesta sekä tilinumerosi rahojen palautusta varten. Palautamme vastaavasti tilauksesta maksamasi viivytyksettä kuluttajasuojalain mukaisesti.

HUOM! Noutamatta jätetty, meille palautunut tilaus ei ole sama asia kuin peruutus tai palautus vaan siitä peritään toimituskustannukset.

Onko mahdollista tilata lahjaksi?

Kyllä.

Voit lisätä erillisen toimitusosoitteen johon maksamasi tilaus lähetetään.

Miksi tilaukseni on toimitettu useampana pakettina?

Joskus joudumme lähettämään samalla tilauksella olevat tuotteet useammassa erässä jolloin tuotteet toimitetaan omilla seurantakoodeillaan. Tämä ei nosta toimituskuluja tilauksesi osalta.

En saanut kaikkia tilaamiani tuotteita, mitä teen?

Mikäli tilauksesta puuttuu tuotteita, ole sähköpostitse yhteydessä info@lemmikkipaivat.fi ja selvitämme asian. Muista liittää mukaan tilausnumerosi ja selvitys tapahtuneesta.

Huomioi, että tilaus saatetaan lähettää useammassa erässä, jolloin kaikki lähetykseen liittyvät paketit ei ehkä ole vielä tulleet perille.

 

Vaikuttaako tilauksen maksutapa toimitusaikaan?

Ei vaikuta.

Mutta mikäli maksua ei ole suoritettu tai maksusuoritus on epäonnistunut tilauksen yhteydessä ja tilaus näkyy tästä syystä maksamattomana, ei tilausta voida käsitellä.